Předpoklady pro použití přejezdu STRAIL
- rozdělení pražců 600mm + 0/-10mm, celkově (osová vzdálenost pražců) 10 x 600mm = 6000mm + 0/-50mm
- délka pražce 2600mm
- dřevěné pražce s rovnou úložnou plochou
- žebrová podkladnice nesmí být zapuštěná
- nutno důkladně zhutnit štěrk kolejového lože v mezipražcovém prostoru a za hlavou
pražce až po horní hranu pražce
- při úhlu křížení jiném než 90° a/nebo v případě přejezdu delšího 12 metrů,
při převýšení koleje větším než 50mm, v oblasti výhybek a v jiných zvláštních
případech je třeba otázky konzultovat s naším poradcem
®kontakt.
Vybavení k montáži
Zvláštní předností železničního přejezdu STRAIL je jednoduchost, rychlost a
efektivnost jeho montáže. K montáži není třeba jeřábu ani jiné těžké techniky. Jedna deska
váží cca 120-140 kg. Hladký pracovní průběh montáže zajistí 6 až 8 mužů.
Montážní nářadí pro systém STRAIL zahrnuje montážní páku s prodloužením pro vnitřní
desky, dvě opěrky pro zvedák, montážní zařízení pro vnější desky a montážní pastu.
Na staveništi je dále vedle běžného vybavení třeba dvou kolejových zvedáků, jednoho
kolejového úhelníku, dvou perlíků, dvou tyčí s hrotem, jedné malé vibrační desky pro
mezipražcový prostor, jednoho vibračního válce pro zhutňování mezi hlavami pražců,
jedné vrtačky a sady montážních klíčů.
Skladování a demontáž
Palety je nutné skladovat ve vodorovné poloze. Desky systému STRAIL je nutno bezpodmínečně
skladovat volně ložené tak, aby nedocházelo ke kontaktu nákolkových drážek.
Demontáž při traťových pracích je snadná, stejně jako montáž. Do vybrání desky se vloží
tyč s hrotem a deska se nadzvedne.
Další informace
na tomto místě najdete na části rozebraný systém STRAIL
tady jsou informace o systému STRAIL s vysokou přilnavostí
|